intrebare user e-bay sergiu-dacia

O 'baza de date' cu persoanele pe care probabil e mai bine sa-i evitati cand vindeti/cumparati, faceti schimburi

Moderatori: vlahul, berserkr, Adminus Maximus

intrebare user e-bay sergiu-dacia

Mesajde alexpenescu » 26 Feb 2015, 13:03

Buna ziua,

A tranzactionat cineva cu userul ebay sergiu-dacia? si daca da, a intampinat probleme, sau v-a parut un vanzator ok?

multumesc

alex
alexpenescu
***
***
 
Mesaje: 69
Membru din: 10 Mai 2010, 23:17

Re: intrebare user e-bay sergiu-dacia

Mesajde alexpenescu » 26 Feb 2015, 17:45

De ce adresez aceasta intrebare- licitez si castig o bancnota la el. licitatia se termina, insa eu asteptam sa se termine o licitatie a mea, ca sa imi intre niste bani si sa pot face plata catre el. dupa 3 sau 4 zile ma trezesc cu tranzactia anulata si cu mesaj de la el "imi pare rau, nu ati platit in 3 zile, am fost nevoit sa anulez tranzactia". ii scriu- "asteptam sa imi intre niste bani, care au intrat, deci pot face plata acum. as aprecia sa incheiem tranzactia, si , pe de alta parte, oare e customer-friendly sa anulati tranzactia asa, fara nici un preaviz"?....primesc raspuns- "dar sa nu platiti in 3 zile e seller-friendly"?...citesc din nou conditiile licitatiei, si vad ca , ulterior inceperii ei, adaugase mentiunea ca asteapta plata in 3 zile de la finalizare. Fara nici o alta precizare, cum ca, in caz ca nu primeste banii in 3 zile, anuleaza. Si oricum, daca atunci cand am observat licitatia am citit termenii, nu obisnuiesc sa ii recitesc din cateva in cateva zile sa vad daca nu cumva sellerul a adaugat vreo nota.....din nou scriu ca imi doresc bancnota, de aia am licitat, am banii, vreau sa ii platesc, si ca m-as astepta ca un vanzator sa aiba o atitudine un pic mai prietenoasa fata de clientii lui.....raspuns" nu ai platit in 3 zile, am anulat".....si ii scriu iar- da, nu am platit in 3 zile, pt ca nu scria nicaieri ca se anuleaza tranzactia altfel....rasp "are you kidding me"?....ii scriu cu copy/paste descrierea lui, in care intr-adevar adaugase ulterior o nota cum ca asteapta plata in 3 zile, dar nu facea nicio referire la anulare in caz contrar....si adaug- "poate nu stiu eu sa citesc, imi puteti indica unde anume in descriere se face referire la anulare?"....si imi rasp "stiti ce, sa nu mai facem atata caz, nu ati platit, am anulat, get on with your life....nu va convine, dati-mi negativ, o sa contactez ebay si mi-l sterge....gata".....

in 10 ani de ebay nu am intalnit un vanzator atat de agresiv, neprietenos, nepoliticos si cu care sa nu se poate vorbi...am mai avut probleme cu cumparatori, dar niciodata cu vanzatori.....


dvs ce parere aveti?

p.s. desi omul e roman (unless sergiu e un nume britanic :))), toata coresp s-a purtat in engleza.....iar pe mine m-a pierdut de la mom "you didn`t pay in 3 days, so I HAD TO cancel the transaction...."
alexpenescu
***
***
 
Mesaje: 69
Membru din: 10 Mai 2010, 23:17

Re: intrebare user e-bay sergiu-dacia

Mesajde sorin70 » 26 Feb 2015, 18:06

Poate ar fi trebuit sa-l contactati imediat dupa incheierea licitatiei si sa-i explicati situatia.
Eu asa procedez mereu, indiferent daca este vreo situatie deosebita sau nu.
sorin70
******
******
 
Mesaje: 2268
Membru din: 02 Apr 2005, 14:24

Re: intrebare user e-bay sergiu-dacia

Mesajde sergiu » 26 Feb 2015, 18:28

Dumneavoastra mi-ati scris primul in engleza. Am ales sa continuam sa discutam in engleza pentru a-mi usura situatia in care voi fi nevoit sa imi sterg calificativul negativ(mi l-ati acordat intre timp).
Ati tradus relativ bine conversatia. Daca imi indicati unde am fost agresiv, neprietenos si nepoliticos va trimit bancnota fara sa o platiti. De asemenea, daca veti reciti mesajele veti observa ca mi-am cerut si scuze. ;)
Nu ati reusit sa trimiteti un mesaj de un rand, timp de 72 de ore, in care sa spuneti ca doriti sa va mai astept(as fi facut-o fara a ezita). De ce sa nu anulez tranzactia?
sergiu
**
**
 
Mesaje: 21
Membru din: 15 Oct 2009, 11:47
Localitate: Portsmouth, Marea Britanie

Re: intrebare user e-bay sergiu-dacia

Mesajde alexpenescu » 26 Feb 2015, 23:06

sergiu scrie:Dumneavoastra mi-ati scris primul in engleza. Am ales sa continuam sa discutam in engleza pentru a-mi usura situatia in care voi fi nevoit sa imi sterg calificativul negativ(mi l-ati acordat intre timp).
Ati tradus relativ bine conversatia. Daca imi indicati unde am fost agresiv, neprietenos si nepoliticos va trimit bancnota fara sa o platiti. De asemenea, daca veti reciti mesajele veti observa ca mi-am cerut si scuze. ;)
Nu ati reusit sa trimiteti un mesaj de un rand, timp de 72 de ore, in care sa spuneti ca doriti sa va mai astept(as fi facut-o fara a ezita). De ce sa nu anulez tranzactia?


Buna ziua

Pai sa o luam pe rand:

primul dvs mesaj, inainte sa va scriu absolut orice, dar dupa ce ati anulat tranzactia:

From: sergiu-dacia
Sent: Feb-25-15 10:31 AM
Hi,

The item description says:"Please arrange payment within three days after auction ends.". You failed to do that That is why I had to cancel the transaction.

daca eu v-am contactat in engleza inainte de asta, va rog sa imi indicati mesajul, cu data si ora


apoi

mesaje pe care eu le consider ireverentioase si agresive:

From: sergiu-dacia
Sent: Feb-25-15 12:06 PM

"You could have messaged me before the deadline. You didn't. Do you find it seller friendly?"

From: sergiu-dacia
Sent: Feb-26-15 01:59 AM

"Are you kidding me?" (ca rasp la mesajul in care va rugam sa imi indicati unde anume in conditiile licitatiei scrie ca tranzactia se anuleaza daca plata nu e efectuata in 3 zile)

From: sergiu-dacia
Sent: Feb-26-15 02:08 AM

"Sir,

You are making a big deal out of nothing. Can we get on why our lives?
If you are not happy you can leave a negative feedback. I will chat with eBay and they will remove it. Issue solved!

I wish you great day"


eu unul in 10 ani nu am intalnit o atitudine asa ca a dvs. mi s-a intamplat sa astept si 3 sapt dupa o plata, si m-am rezumat la a trimite un mesaj policitos cumparatorului, in care sa ii amintesc ca licitatia s-a terminat de 3 saptamani si sa il intreb cand estimeaza ca plate face plata. e ceva ce se cheama a fi customer friendly, si a stii sa iti pastrezi clientii. probabil daca eram face to face si efectuam plata personal, ati fi anulat tranzactia pt ca am scos banii din portofel in 4 secunde in loc de 3.

de asemenea, doua aspecte imi sunt neclare:

1. de ce nu s-a precizat termenul de 3 zile de la inceput, ci a fost adaugat ulterior? eu am citit termenii licitatiei in mom in care am vazut-o (si precizarea asta nu era, de aia si apare ca o nota adaugata ulterior), am salvat-o in watch list si am licitat de pe tel la mom la care s-a terminat. dvs cand urmariti o licitatie, cititi descrierea zilnic, in ideea ca poate vanzatorul a mai adaugat vreo nota recent?

2. daca tot considerati ca e f fair sa anulati tranzactia pt ca eu nu am platit in 3 zile, de ce nu ati trecut acest aspect in termenii licitatiei? sa va reamintesc ce scria acolo: licitatie postata pe 12 feb"To ensure that items do not get lost they are sent 1st class recorded delivery. FREE shipping for additional purchases. Any questions, feel free to ask.". nota adaugata pe 13 feb- "On 13-Feb-15 at 12:13:48 GMT, seller added the following information:Please arrange payment within three days after auction ends.". daca imi puteti indica unde anume in termenii licitatiei scrie clar- "platiti in 3 zile, altfel anulez tranzactia", va platesc eu bancnota fara sa am pretentia sa mi-o trimiteti.


ca idee, si mesajele mele din care eu zic ca rezulta destul de clar intentia mea-

1. "Hello. I was waiting for a certain amount of money to enter my paypal account, in order to be able to complete the payment. Money just arrived, so i could complete the payment now. Do you find it customer-friendly to cancel a transaction on such grounds, with no prior notice?" Poate imi explicati cum de a fost asta primul meu mesaj, dupa care dvs ati anulat licitatia si mi-ati scris ca a trebuit sa o anulati

2. "I am interested in this item. This is why i have placed my bids. Was there any mention of purchase cancellation in your auction terms?As a seller i would have assumed that you aim to please your customers and raise their interest in your items based on, among others, a friendly attitude and approach. Am i mistaking?"

3. "Hello. I was waiting for a sign from you in order to conclude this transaction.Thanks"

Acum, poate tuturor li se pare ca dvs procedati corect, iar eu am gresit iremediabil, asa ca nu s-ar fi explicat sub nicio forma sa imi dati un mesaj in care sa ma anuntati de intentia de a anula tranzactia daca nu platesc....

oricum, eu unul m-am lamurit de tranzactiile cu dvs. iar pe colegi ii invit, eventual, cand liciteaza la dvs, sa trimita banii in avans, ca sa fie siguri ca nu anulati tranzactia.

keep up the good work
alexpenescu
***
***
 
Mesaje: 69
Membru din: 10 Mai 2010, 23:17

Re: intrebare user e-bay sergiu-dacia

Mesajde sergiu » 27 Feb 2015, 00:09

Depuneti o mare doza de efort pentru o nimic...
sergiu
**
**
 
Mesaje: 21
Membru din: 15 Oct 2009, 11:47
Localitate: Portsmouth, Marea Britanie

Re: intrebare user e-bay sergiu-dacia

Mesajde ovidiu^ » 27 Feb 2015, 04:10

Ebay permite sa se deschida un caz pentru obiect neplatit dupa 2 zile. Insa e prima data cand aud ca un vanzator deschide caz pentru obiect neplatit dupa doar 3 zile si fara a trimite un mesaj in prealabil cumparatorului. In privinta feedback.ului negativ ma indoiesc ca ebay o sa il stearga. Au fost cazuri mai grave in care ebay s-a facut ca ploua.
Oricum dupa ce am citit in acest topic singura concluzie este ca vanzatorul nu a fost multumit de pretul la care s-a terminat licitatia si de aceea s-a si grabit sa o anuleze.
ovidiu^
******
******
 
Mesaje: 765
Membru din: 11 Apr 2009, 04:10

Re: intrebare user e-bay sergiu-dacia

Mesajde alexpenescu » 27 Feb 2015, 12:42

ovidiu^ scrie:Ebay permite sa se deschida un caz pentru obiect neplatit dupa 2 zile. Insa e prima data cand aud ca un vanzator deschide caz pentru obiect neplatit dupa doar 3 zile si fara a trimite un mesaj in prealabil cumparatorului. In privinta feedback.ului negativ ma indoiesc ca ebay o sa il stearga. Au fost cazuri mai grave in care ebay s-a facut ca ploua.
Oricum dupa ce am citit in acest topic singura concluzie este ca vanzatorul nu a fost multumit de pretul la care s-a terminat licitatia si de aceea s-a si grabit sa o anuleze.


buna ziua,

nu ati inteles exact- vanzatorul nu a deschis caz dupa 3 zile. daca deschidea caz, puteam plati imediat. a anulat tranzactia. am primit mesaj intai de la ebay "seller cancelled transaction", si dupa vreo ora de la el "you failed to pay, so i had to cancel the transaction"...

si eu cred ca nu i-a convenit pretul, si cred ca a procedat foarte urat. de aia nu voi mai licita niciodata la el si tot de aia am facut publica povestea asta. cu toate asta, mi-a promis ca daca ii arat unde a fost el ireverentios, imi trimite bancnota cadou, si, cum am facut asta copiind mesajele pe care mi le-a trimis in postarea mea anterioara, ma astept sa o faca :)) :)) :P)) :)) :)) :)) :)) :)) :))
alexpenescu
***
***
 
Mesaje: 69
Membru din: 10 Mai 2010, 23:17

Re: intrebare user e-bay sergiu-dacia

Mesajde dsdev » 27 Feb 2015, 13:42

ovidiu^ scrie:Ebay permite sa se deschida un caz pentru obiect neplatit dupa 2 zile. Insa e prima data cand aud ca un vanzator deschide caz pentru obiect neplatit dupa doar 3 zile si fara a trimite un mesaj in prealabil cumparatorului.

Este o optiune in setarea licitatiei prin care vanzatorul poate lasa ebay sa se ocupe automat de deschiderea cazului. Practic, daca optiunea este activata, ebay va deschide caz automat (insa dupa 4 zile, nu dupa 2), fara sa fie nevoie de interventia vanzatorului. Mi s-a intamplat sa comunic cu vanzatorul, sa stabilim sa asteptam incheierea altei licitatii ale dansului astfel incat sa platesc un singur invoice per total, insa in timp ce asteptam incheierea celeilalte licitatii m-am trezit cu caz deschis pe prima licitatie :noidea:

Situatia de fata e diferita, evident. Am postat mesajul doar in legatura cu deschiderea unui caz fara ca vanzatorul sa trimita macar un mesaj in prealabil cumparatorului. Pana acum nu mi s-a intamplat sa mi se anuleze o trazactie pentru neplata, fara mesaj in prealabil sau macar caz deschis.
Daca imi vand masina, pot sa pun un bid mai mare...
Avatar utilizator
dsdev
****
****
 
Mesaje: 132
Membru din: 05 Dec 2014, 22:50

Re: intrebare user e-bay sergiu-dacia

Mesajde ovidiu^ » 27 Feb 2015, 18:14

Domnilor, nu retin exact cate zile si toate setarile de pe ebay. SUnt sigur ca aveti dreptate. Vroiam doar sa subliniez ca un asemenea comportament se datoreaza faptului ca nu a fost multumit de pret. Am urmarit si eu bancnota respectiva si sincer ma astetam sa se dea mai sus. Dar nu a fost asa si a gasit o scuza pentru a anula tranzactia.
ovidiu^
******
******
 
Mesaje: 765
Membru din: 11 Apr 2009, 04:10

Re: intrebare user e-bay sergiu-dacia

Mesajde sergiu » 13 Mar 2015, 17:00

ovidiu^ scrie:Domnilor, nu retin exact cate zile si toate setarile de pe ebay. SUnt sigur ca aveti dreptate. Vroiam doar sa subliniez ca un asemenea comportament se datoreaza faptului ca nu a fost multumit de pret. Am urmarit si eu bancnota respectiva si sincer ma astetam sa se dea mai sus. Dar nu a fost asa si a gasit o scuza pentru a anula tranzactia.


Trageti concluzii fara sa va ganditi la toate aspectele situatie.
Daca eram cineva care se ocupa cu vanzarea bancnotelelor teoria dumneavoastra avea mai multe sanse sa fie buna. Eu am avut o colectie pe care incerc sa o vand si se pare ca dureaza mai mult decat ma asteptam. In plus, daca se vindea cu £20 sau £50 mai mult sau mai putin insemna exact acelasi lucru pentru mine.

E posibil sa nu fiti detinatorul adevarului absolut(am observat si in alte postari ca aveti tendinta sa credeti acest lucru).
sergiu
**
**
 
Mesaje: 21
Membru din: 15 Oct 2009, 11:47
Localitate: Portsmouth, Marea Britanie

Re: intrebare user e-bay sergiu-dacia

Mesajde ovidiu^ » 13 Mar 2015, 19:23

sergiu scrie:
ovidiu^ scrie:Domnilor, nu retin exact cate zile si toate setarile de pe ebay. SUnt sigur ca aveti dreptate. Vroiam doar sa subliniez ca un asemenea comportament se datoreaza faptului ca nu a fost multumit de pret. Am urmarit si eu bancnota respectiva si sincer ma astetam sa se dea mai sus. Dar nu a fost asa si a gasit o scuza pentru a anula tranzactia.


Trageti concluzii fara sa va ganditi la toate aspectele situatie.
Daca eram cineva care se ocupa cu vanzarea bancnotelelor teoria dumneavoastra avea mai multe sanse sa fie buna. Eu am avut o colectie pe care incerc sa o vand si se pare ca dureaza mai mult decat ma asteptam. In plus, daca se vindea cu £20 sau £50 mai mult sau mai putin insemna exact acelasi lucru pentru mine.

E posibil sa nu fiti detinatorul adevarului absolut(am observat si in alte postari ca aveti tendinta sa credeti acest lucru).


Daca e asa cum spuneti ma mir de ce nu ati fost de acord sa o vindeti celui care a castigat-o. Dar ma rog e piesa dumneavoastra si faceti ce vreti cu ea. Intr-o situatie inversa ati fi crezul la fel. X nu a fost multumit de pret si deci refuza sa mi-o mai vanda".
Cat despre pareri legate de persoana mea v-as ruga sa le faceti cu persoanele pe care le cunoasteti si care va permit acest lucru.
ovidiu^
******
******
 
Mesaje: 765
Membru din: 11 Apr 2009, 04:10

Re: intrebare user e-bay sergiu-dacia

Mesajde sergiu » 13 Mar 2015, 21:04

ovidiu^ scrie:Cat despre pareri legate de persoana mea v-as ruga sa le faceti cu persoanele pe care le cunoasteti si care va permit acest lucru.


Nu cred ca toate persoanele ce le cunosc sunt interesate de parerile mele legate de persoana dumneavoastra, dar voi alege cateva carora le voi povesti ce stiu. Le spun pentru ca m-ati rugat. Altfel nu as fi facut asta. :)
sergiu
**
**
 
Mesaje: 21
Membru din: 15 Oct 2009, 11:47
Localitate: Portsmouth, Marea Britanie

Re: intrebare user e-bay sergiu-dacia

Mesajde ovidiu^ » 13 Mar 2015, 21:47

sergiu scrie:
ovidiu^ scrie:Cat despre pareri legate de persoana mea v-as ruga sa le faceti cu persoanele pe care le cunoasteti si care va permit acest lucru.


Nu cred ca toate persoanele ce le cunosc sunt interesate de parerile mele legate de persoana dumneavoastra, dar voi alege cateva carora le voi povesti ce stiu. Le spun pentru ca m-ati rugat. Altfel nu as fi facut asta. :)


M-am exprimat eu gresit. Intentionam sa zic sa nu mai scrieti pareri gratuite legate de persoana mea, vazind ca nu ne cunoastem. SI asemenea pareri, desigur nu legate de mine, sa le faceti cu cine va permite. Eu nu va permit. Sanatate!
ovidiu^
******
******
 
Mesaje: 765
Membru din: 11 Apr 2009, 04:10

Re: intrebare user e-bay sergiu-dacia

Mesajde sergiu » 13 Mar 2015, 22:38

ovidiu^ scrie:
sergiu scrie:
ovidiu^ scrie:Cat despre pareri legate de persoana mea v-as ruga sa le faceti cu persoanele pe care le cunoasteti si care va permit acest lucru.


Nu cred ca toate persoanele ce le cunosc sunt interesate de parerile mele legate de persoana dumneavoastra, dar voi alege cateva carora le voi povesti ce stiu. Le spun pentru ca m-ati rugat. Altfel nu as fi facut asta. :)


M-am exprimat eu gresit. Intentionam sa zic sa nu mai scrieti pareri gratuite legate de persoana mea, vazind ca nu ne cunoastem. SI asemenea pareri, desigur nu legate de mine, sa le faceti cu cine va permite. Eu nu va permit. Sanatate!


Deci exista posibilitatea ca inteligenta sa va fi jucat feste si la postarea(postarile) la care faceam referire. q.e.d.
sergiu
**
**
 
Mesaje: 21
Membru din: 15 Oct 2009, 11:47
Localitate: Portsmouth, Marea Britanie

Urmatorul

Inapoi la Persoanele care ne-au creat probleme in tranzactii de vanzare / cumparare / schimburi

Cine este conectat

Utilizatorii ce navigheaza pe acest forum: Niciun utilizator inregistrat si 4 vizitatori